O świadomości marki w Wikipedii

przyczepy reklamowe śląsk
Świadomość marki - miernik znajomości marki.
Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych.

Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe. Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to: świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera świadomość TOM (ang.

Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki

Wikipedia i kampania reklamowa.

Czym jest?

Kampanie reklamowe mogą odbywać się w jednym medium lub być multimedialne, czyli obejmować działania w wielu różnych mediach (np. w internecie).
Kampanię przygotowują agencje reklamowe, a za dobór i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Podstawowym parametrem kampanii reklamowej jest jej zasięg całkowity oraz (zdaniem starej szkoły marketingowej) zasięg efektywny.potrzebny przypis Intensywność kampanii w poszczególnych mediach z osobna mierzy się ilością GRP, czyli sumą cząstkowych oglądalności (lub słuchalności, czytelnictwa itp.) poszczególnych emisji w poszczególnych mediach.
Intensywności GRP nie sumuje się pomiędzy mediami ze względu na różnice metodologiczne pomiarów pomiędzy mediami oraz z uwagi na różny charakter komunikatów.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kampania_reklamowa

Co cechuje reklamę zewnętrzną

przyczepy reklamowe śląsk Każdy z nas wie czym jest reklama, przynajmniej mniej więcej.

Zakładając, że chyba każdy widział billboard, ulotki i szyldy to mniej więcej ma pojęcie czym jest reklam out-door.

Do tych reklam można zaliczyć na prawdę wiele rzeczy, które wystawia się na widok publiczny. Jedną z takich reklam jest przyczepa reklamowa, która stoi na parkingu lub po prostu jeździ przyczepiona do samochodu.

To też nie jest pewnie jakiś rzadki widok, ale w porównaniu do reklamy statycznej takie mobilne reklamy to dalej margines w reklamie zewnętrznej..