Na kolory budowane według CMYK należy

naklejki reklamowe naklejki reklamowe
Farby w ww.
kolorach nie są określone jednoznacznie, toteż odcienie ich kolorów różnią się u różnych producentów, szczególnie w różnych regionach świata. Barwy wynikowe w metodzie CMYK otrzymuje się poprzez łączenie barw podstawowych w proporcjach (dla każdej z nich) od 0% do 100%.
Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające (lub rozpraszające) światło, czyli barwniki, tak więc łączy się je nie metodą mieszania tylko nakładania warstwami i dlatego barwa wynikowa może mieć od 0% do 400% koloru (czyli kolorów składowych).
Na kolory budowane według CMYK należy patrzeć jak na warstwy kolorowej, przepuszczającej światło folii.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK

Raster posiada 100% koloru

Druk farbami (atramentami) CMYK odbywa się metodą rastra, czyli drukowania widocznych pod lupą punktów.
Raster posiada 100% koloru.
Może mieć różny kształt (raster klasyczny ma kształt koła), różną wielkość.
Na danym obszarze druku stosunek powierzchni pokrytej rastrem danego koloru (np.
cyjanu) do całej powierzchni tego obszaru, wyrażony w procentach, to wartość tonalna. Wartość tonalna 0% dla cyjanu oznacza powierzchnię nie pokrytą cyjanem, a wartość tonalna 100% (pełny ton) cyjanu oznacza powierzchnię pokrytą cyjanem w całości.
Drukując różnymi wartościami tonalnymi dla cyjanu mamy wrażenie optyczne różnego natężenia barwy cyjan.
W druku CMYK klasyczną kolejnością druku jest Yellow, Magenta, Cyjan, Black.

Kolejne nakładanie się kolorów drukowanych w różnych wartościach tonalnych sprawia, że można uzyskać szeroką gamę barw.

Farby (atramenty) CMYK są półtransparentne.

Kiedy na raster C zostanie położony raster M to będzie widoczna barwa wypadkowa.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK

Produkty reklamowe z drukarni

Druk reklamowy to jedna z ważniejszych gałęzi druku.
Ogólnie produkty reklamowe, które wychodzą z drukarni są jednymi z najczęściej zamawianych w dużych i małych drukarniach. Firmy próbują reklamować się na różne sposoby za pomocą różnych materiałów drukowanych; na przykład banery i ulotki wizytówki.
Lub też aklejki reklamowe, które służą do: oznaczania produktów, do etykietowania produktów, do naklejania na samochody oraz na szyby w siedzibach firmowych.
.

Widok do druku:

naklejki reklamowe